24.4.07

Un món perfecte (volum III)

En un món perfecte els cotxes no acceptarien un combustible que no els hi correspon.

Ja imagineu que m'ha passat, no? Doncs si, el propassat dissabte vaig posar 95 quan el meu auto gasta gasoil. Afortunadament me'n vaig adonar quan portava només 13€ i afortunadament no vaig engegar el cotxe. Trucada al RACC i buidada total de diposit.

M'han comentat que els cotxes més nous ja tenen alguna cosa. Els que hi enteneu sabeu si és veritat? Jo crec que no hauria de costar massa tenir algun sistema que no permeti que això passi. Fabricants de cotxes, en un món perfecte això no hauria de passar.

"Diesel! Et vaig dir diesel!!!"

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Els que confonen la 95 amb el gasoil, no haurien de poder tenir cotxe.

Ho sento, no m'hi podia resistir...

mrpage ha dit...

Home Gené, no sigui així...

Fins fa poc tenia un 95 i amb les presses doncs em vaig confondre. Això li pot passar a tothom. No?

Anònim ha dit...

Diuen que sí...

Miri, jo en conec un que va posar oli d'hidràulic al motor del tractor. Es pot imaginar les conseqüències.

Anònim ha dit...

Que et va passar pq et confoguessis? Va baixar una rossa impressionant d'un altre cotxe? hi ha cotxes que tenen el forat de diferenta mida segons el combustible pq no pugui entrar la manega (almenys es el que he sentit).

xbgras ha dit...

Millions d'euros gastats i centenars de cientifics pensant una idea... per acabar fent el forat més petit?

Alguna cosa no va bé.

mrpage ha dit...

Si, ja m'han comentat això de la diferencia de mida dels forats, pero escolta'm, al meu cotxe va entrar fi fi fi...

I si, l'invent podria ser mes currat.

sombretti ha dit...

Els dipòsits dels cotxes s'haurien de poder buidar, com els de les Vespinos (almenys la que tenia jo, ja fa uns anyets).