15.4.07

Un món perfecte (volum II)

En un món perfecte no existiria la electricitat estàtica.

N'estic fart, semblo Powder. Mira que em toca els nassos enrampar-me quan surto del cotxe, quan toco algú, quan deixo la jaqueta al penjador, quan toco la rentadora, etc... Doncs si Albert si, si no vols caldo dues tasses (
if you don't want broth, two cups). A mi diria que em passa el doble que a la resta de la humanitat. El pitjor és quan et lamentes publicament i et diuen: "Això és culpa de les sabates". Sempre surt el listillo de torn. Doncs mira, jo em cago en André-Marie Ampère, en les cansines Kickers i en tota la frànquicia de Padeví.

O algú em dona una solució en un màxim de 2 setmanes o dono el meu cos a l'Area de Guissona perque en facin bacón ahumado.

"Et comprenc molt bé company. Sé el que deus estar passant..."

12 comentaris:

Senyor Giménez ha dit...

Pregunti els treballadors de la nova seu de Gas Natural, ells en saben molt d'electricitat estàtica.

Anònim ha dit...

Doncs a mi em passa el mateix. Fins i tot m'enrampo amb les cadires metàl·liques. I lo de les bambes, no en faci cas: és una fal·làcia. Jo duc unes thimberland i m'enrampo igual. Ni Kurz es podria imaginar un horror tant gran com el de l'home que viu enrampat per l'electricitat estàtica.

Unknown ha dit...

L'ambient sec, junt amb la fricció, junt amb camps electromagnètics al voltant (ordinadors, consoladors, etc...) fan que hi hagi aquesta PUTA MERDA D'ENRAMPADES QUE T'HI CAGARIES EN EL COLLONS DE MARIE CURIE I LA PUTA MARE QUE LA VA PARIR.

Eva ha dit...

hauries d'estar content de tneir aquest do, pensa que quan se't en vagi la llum de casa només et caldrà endollar-te una làmpara al nas i podràs il·luminar-ho tot

mrpage ha dit...

Si si, n'estic molt content d'aquest do. De fet ja estic esperant la OPA d'E-On.

De Gas Natural no en vull cap d'OPA, no vull que vingui aquell home gran a posar-me semen enlloc!

Bachi ha dit...

Això deu ser una putada... potser ets Déu i no ho saps. Pensa que si algu et molesta li pots fotre una descàrrega o pots rostir pollastres... té algunes ventatges

mrpage ha dit...

La putada és que no puc controlar-les. Si pogués decidir quan, doncs oli en un llum. La descarregada surt quan menys l'esperes. Cagum deu!

Sort que veig que no sóc l'únic. Mal de muchos consuelo de tontos.

set sota zero ha dit...

Begui coca-cola: La chispa de la vida

Anònim ha dit...

Finalment he comentat el tema de les enrampades amb el meu pare. Diu que la solució és instal·lar-se unes cintes de goma com les dels cotxes gitanos de fa anys.

mrpage ha dit...

El seu pare és un savi.

Pregunti-li a on les puc comprar. Com a ultim recurs el xatarrero ja ho sé.

Anònim ha dit...

A qualsevol "Taller Manolo" o una ferreteria. Ah! i no les ha de posar al cotxe, sinó darrere de les kickers.

Anònim ha dit...

això, en rusiluz amb kickers tunejades! de pas se les pot pintar vermelles amb un llampec negre als laterals com a starsky i hatch, i es pot deixar un serrellet tipus yesi, per acabar de fer de juani (http://www.clubcultura.com/clubcine/clubcineastas/bigas/yosoylajuani/sinopsis.htm).

Pd: el serrellet el pot repescar de la foto de pedro màrmol: http://www.pbase.com/albertroset/image/67019889

lo cesc