4.9.07

Sant Touré Yayà

Perdoneu la irreverència, però: a prendre pel cul la Moreneta. A partir d'aquesta temporada la patrona de Catalunya serà El Morenet. Touré Yayà presidirà la basílica de Montserrat i el culés aniran en massa a adorar-lo i venerar-lo. Eric Abidal com a nen, acompanyarà Touré.


Cada cop més els equips grans (i petits) tendeixen a utilitzar el mig centre de contenció en les seves alineacions. És un fet que el futbol requereix de la figura del jugador treballador i de desgast tan com la figura del jugador creatiu i talentós. Un mig del camp ben cobert físicament aporta solidesa i equilibri en un equip.

Les persones negres posseeixen un físic superior que els permet realitzar un desgast molt més important i més constant. Jo ja fa temps que demanava un negre al centre del camp i per fi, aquesta temporada, ho hem aconseguit. I de quina manera! Touré Yayà és poderós físicament i a aquesta (imprescindible) qualitat li suma bona tècnica, un bon xut i bona visió de joc. Senyors, Sant Touré Yayà és l'home que necessitava el Barça. Ah! I no em voldria oblidar d'Abidal, l'altre negre que també és un putu crack.

5 comentaris:

Afontcu ha dit...

Ja era hora que tinguéssim un parell de negres com Déu mana, per aquí al mig....Aquest Touré és un krak...a sobre marca xutant, que feia pràctiacment 17 anys (en tinc 17 :D) que no veia el Barça marcar de fora l'àrea si no era de rebot......

Amén, Toure!

JRoca_Font ha dit...

Aquest paio em recorda el Desailly de la final d'Atenes, quina màquina! Ja era hora que trobéssim un jugador d'aquestes característiques.
Salut

Roi ha dit...

jo he de dir que vaig flipar mandarines amb l'Abidal el dia del Bilbao.
El Touré, sóc un fan seu des del primer dia! quin tiarro!!!
tinc ganes de veure'l marcant en Saviola, el conillet! només passant-li pel costat el farà caure, pobrissó.

jair d ha dit...

abidal és gran: la toca amb criteri, està fort i quan s'ha de rebentar un genoll es fa i ja està.
touré no es queda curt: dos metres de negre, poderós, remata bé, xuta millor i sempre la passa al tio que està més a prop. és un jugador de subbuteo. m'agrada. guanyarem la champions. la lliga no sé.

mrpage ha dit...

Cert, la passa al jugador que té aprop i no es complica.

Que nostrusenyó l'escolti Jair. Jo em conformo amb la lliga. La Champions està un pél "sobrevalorada" i en proxims posts explicaré perque.