17.9.07

Futbol de 3a

No companys, no parlaré del Barça. Avui vull parlar del futbol humil, dels futbolistes que treballen vuit hores al dia i que en dediquen dues més a entrenar i dues més a jugar. La veritat, no és que em facin llàstima. Al contrari. A mi ja m'agradaria tenir la qualitat com per a poder-ho fer. Jo no serviria ni com a banqueta per a que els suplents s'asseguessin sobre meu.

El CF Igualada és un club de 3a divisió. Les dues últimes temporades són memorables ja que s'han aconseguit dos ascensos consecutius. Actualment van segons però el camí cap a la 2aB serà pràcticament impossible. A la 3a hi ha clubs molts forts, el Reus, el Sant Andreu del vispresident Gaspart, el Barça B de Josep Guardiola...

Un servidor, després de forces anys, s'ha tornat a enganxar al club. La idea inicial era fer-se soci i poder gaudir de tots els partits al Municipal de les Comes. De moment no ho farem, és carot i tampoc sé si podré assistir a gaires partits. En pocs dies crec que rebré un abonament de sis partits que ja m'estalviarà uns euros.


El futbol de categories inferiors és un futbol de raça, d'entrega. El públic és entregat i l'efecte provocat per l'insult a l'arbitre i al rival es multiplica com un eco. Convius a les grades amb la mare del juvenil recent ascendit al primer equip, el president del club treballa a la teva oficina de la Caixa, el seu fill és al camp, un ex-company de classe brilla en el lateral esquerre titular, etc. És futbol sense tonteria, sense dives i sense brasilers. Senyors i senyores, amunt CF Igualada.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Visca el C.F. Igualada!!! Un equip humil però que agrada al camp! Visca Enric Paredes i fora el fill enxufat i paquetot del presi! Perquè no somiar amb un tercer ascens consecutiu? Si diumenge guanyem al Manresa m'ho començaré a creure...

Itf ha dit...

Si, això si que és una feina i no la mitja hora de merda que entrenen els del Barça cada dia...

Narval ha dit...

Llàstima que tot el que no és primera divisió és com si no existís. La denominació d'equip de tercera tampoc ajuda gaire.

Roi ha dit...

Fa uns anys, al meu poble es va dir el "fill de puta" a l'àrbitre més ràpid de la història!
Encara no havia començat el partit!

Era un "fill de puta" preventiu.

Afontcu ha dit...

Ei! Jo jugo al juvenil del CF Caldes (de Montbui), i sincerament, corro més jo (i mira que no sóc dels bons) que el Ronaldinho o qualsevol d'aquests...:)

Amunt Igualada, i el Caldes també!!

sombretti ha dit...

No ho puc evitar: l'Igualada acostuma a empatar els partits, no?

mrpage ha dit...

Hehehe. Com a acudit és bo, però no, en guanya forces. D'aquí als dos ascensos consecutius.