6.9.07

Cuni's law


Josep Cuní és una bèstia dels mitjans. Ell s'ha ventilat convidats dúctils i convidats durs com l'acer. Ell ha cantat I've got you under my skin com ningú. Ell ha formulat preguntes i subordinades com ningú més ha sigut capaç. Alguns lingüistes han rojat sobre la pantalla al intentar analitzar sintàcticament algunes de les sentencies que ha formulat. Ell és l'home, ell és la televisió.

El seu PROU! als tertulians de PxC no va ser el primer cop de taula que Josep Cuní ha fotut en la seva carrera. Fa uns anys, a la COM ja va haver de lidiar amb el Mag Félix i d'altres tertulians. Aquest tall és un dels meus favorits.

9 comentaris:

mafalda ha dit...

Jo era força anti-Cuní, però reconec que era per pura ignorància. Quines subordinades, quin PROU! (el tinc en MP3), quins ullets me li fa a la Pilar Rahola,...

Anònim ha dit...

He sentit moltes veus crítiques dient que Cuní és un prepotent i que no hi ha qui l'aguanti. No sé si hi ha alguna cosa de veritat en això, el que jo tinc molt clar és que és un periodista de cap a peus. Un dels millors que tenim a Catalunya. Espero que per molts anys.

Eva ha dit...

és molt gran el cuní...i el mag felix, bé es molt friki però fot una gracia que és massa aquell home! com l'imiten al versió rac1 es massa XD

mentre tingeu "fills de puta..." XDDDDDDDD deu meu....

JRoca_Font ha dit...

En Cuní és allò que es diu un súper-comunicador. Amb la Lídia o l'Helena fan un bon programa matinal.

Unknown ha dit...

En Cuní és un pedant que es creu omniscient i omnipotent, capaç de conduir els seus convidats cap a camins que ni havien pensat en recòrrer en el sentit més pur de la coacció semàntica.

Kancho per al Cuní!

mrpage ha dit...

Caram Doc, això ni el mateix Cuní hauria sigut capaça de dir-ho. Això sí Kancho per ell (i per tothom). No m'ho puc treure del cap.

Anònim ha dit...

Estic amb Doc Moriarty 100 per 100! Les paraules que el defineixen son la prepotència, l'egocentrisme i la xuleria. És un tirà de la comunicació, el cop de taula ho demostra. Colla als convidats fins a l'extrem ( aquells que l'interessen, es clar) i després se n'enorgulleix, però no té ni molt menys l'estil de la Monica Terribas. Representa que fa de moderador a les tertúlies però en realitat no deixa parlar als convidats. Un desgraciat que no soporto!

Anònim ha dit...

no l'aguanto, i em fa ràbia la seva boqueta de pinyó

cesc

Questionaire ha dit...

Parleu, parleu amb la gent que ha treballat amb ell, ja veureu què diuen...