11.5.07

Neteja


9 comentaris:

set sota zero ha dit...

Can Barça necessita una neteja a fons, però,no deu estar insinuant que la solució seria que tornés en cap-de-totxana Van Gaal, oi? No m'espanti.

Anònim ha dit...

Festival del humooooooooooooooooor!!!

Anònim ha dit...

Neteja JA!!! fora ronaldinhos, eto'o, belletti, motta, ezquerro, saviola i una llarga llista em sembla que en deixaria ben pocs.

Eva ha dit...

no t'equivoquis company! aqui no s'ha de fer neteja, aquí s'ha de fer un plan renove total!

ufff quants caps faria rodar jo....

mrpage ha dit...

Potser no cal que torni Van Gaal pero un fill de puta de la seva alçada si.

Mà dura necessiten aquests nens de papà!

Anònim ha dit...

Una mica hipòcrites si que som, no? Fa un parell de mesos prou que callaven i anavem mirant que passava. Ara que les coses van malament ... patada a tot!
Ara semblem nosaltres els nens de papà! M'enfado i ho foto tot per terra! Una rabieta! Potser seria hora d'endressar l'habitació i així saber on guardem les joguines, no?

mrpage ha dit...

Ui amic anònim! No t'equivoquis, jo ja fa temps que em cago en el Barça i si tires una mica enrera en aquest blog alguna cosa ja veuràs. Si parles amb el meu petit comité futbolístic sabràs que fa dies que em cago amb el clan brasiler i amb uns quants més.

Potser ara s'escenfica d'una forma més clara la ràbia que portem dins, alguns més que d'altres, però el que està clar és que part de raò tenim i aquest equip necessita una neteja. Com a mínim, una neteja mental de cada jugador.

Sempre seu,

Albert

Markutis ha dit...

En 6 paraules... Dani Alves, Gabi Milito i Xabi Alonso. Prou mariconades!

Anònim ha dit...

Feu ràbia els culés autodestructius...
La lliga encara es pot guanyar. Sabeu de qui és la culpa???
D'en Jan. En Johan Cruyff ja ho anunciava: s'estan acomodant...
i en Frank, un molt bon entrenador, però a vegades massa tou, també ha anat fent...

Recorda això, Frank, i digue-ho al vestidor:
-cuando tu tener balón, contrario no meter goles.
-para ganar partido, nosotros marcar un gol más que contrario.
-para marcar goles se necesitan ocasiones, pero muchas ocasiones no son un gol.