2.5.07

El gran què

No hi ha pitjor moment a la setmana que els diumenges a la tarda. Jo crec que són pitjors que els dilluns al matí. Doncs bé, els de la tele se n'han adonat. Ja n'hi havia prou del peliculon d'aventures, de la comèdia familiar i del programar el Llac blau diumenge si, diumenge també. Ja fa un temps que a Cuatro, els diumenges a la tarda funciona amb força èxit El Hormiguero de Pablo Motos. Doncs bé, TV3 també fa programa. I pel que he pogut veure, pinta força bé.


El programa és El gran què i el presenta el bo del Berto Romero. El primer punt a favor és que és una cara nova a la tele i això sempre és d'agraïr. Ell forma part d'El cansancio que ja fa un temps que es mouen per aquest món. Un altre punt a favor és que és un tio graciós, té gràcia i ho explota molt bé. Per bé o per malament té una cara graciosa i això també hi ajuda.

Els gags són força divertits i el guió està prou bé. Juguen amb l'absurd i per mi és un altre punt a favor. Entre d'altres hi surten la Silvia Abril, el Pep Torres i l'Oriol Grau, que és un d'aquells tios que fa gràcia i ràbia alhora.

Evidentment té coses per polir pero pinta molt bé. Segur que d'aquesta gent se'n parlarà.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Han fet un calc fisic del Buenafuente per rascar audiencia. lamentable.

Anònim ha dit...

doncs vaig veure el tros final del programa i em va semblar lamentable, i no em va fer gens de gràcia, potser es qüestió de veure'l tot sencer.

Anònim ha dit...

Només vaig veure un trosset, però em sembla de l'humor patètic que practica TV3 en alguns programes, tipus jet lag, lo cartanyà o aquell de monòlegs que va durar 4 dies. Dec ser jo, perquè aquesta merda de programes acostumen a tenir bones audiències...

Anònim ha dit...

Un copiaferrar d'en Buenafuente: igual de patètic, sociata i espanyolista que fa poca gràcia.

Anònim ha dit...

em sap greu dir-t'ho perà aquest programa ja no el tornaràs a veure mai més! ja que l'han tret de la graella per falta d'audiencia.
Quina pena! jejeje

mrpage ha dit...

Sóc un visionari.