14.5.07

La prova de la moneda

Arran del post anterior i despres de veure de nou l'anunci del Cillit Bang, m'he decidit a fer un experiment que fa dies que tenia ganes de fer. L'experiment en qüestió és el de la moneda guarra i el Cillit Bang. Material emprat: 2 monedes, Cillit bang i un pot de vidre.

Comencem. La primera prova consistirà en introduir durant uns segons una moneda de 5 cèntims en el Cillit Bang.

I, sorprenentment, el resultat és el següent:

Funciona!! Val, molt bé. Ara a veure si tens cullons amb la forta i resistent lliura esterlina:

Ahhh amigo... Et creies molt fort pero amb els de fora no pots, eh?! No se n'anava amb un Bang? Fills de puta.

Ja per acabar, m'he posat la barretina i la faixa i he volgut comprovar si podia amb un producte 100% català. La prova ha consistit en introduir un tall de fuet en Cillit Bang. Aquí en teniu els resultats:


D'acord. No et negaré que ha perdut una mica de color, però no l'has aconseguit destruïr. Per tant, aneu a prendre pel cul. El dia que feu un producte de neteja que pugui amb el fuet, em veniu a veure. Fins llavors no doneu més pel sac amb els vostres anuncis.

15 comentaris:

set sota zero ha dit...

Hahaha!!! Boníssim l'experiment! El fuet és indestructible. El tio que fot l'anunci de hauria de submergir el careto en un cubell de cillyt Bang, a veure els resultats.

Anònim ha dit...

Conclusió: el fuet és invulnerable al Cillit Bang.
Era de preveure també...

sombretti ha dit...

Poca feina, no? ;-)

Anònim ha dit...

Seré barroer:

Jo pensava que al final hi posaria la titola. Sort que no ho ha fet.

Unknown ha dit...

Molt bo!

Provi de barrejar Cillit Bang amb Diet Coke, i introdueix-hi un bistec de carn arrebossat en Mentos matxacat. Tanqui-ho en un termo durant dos dies, i expliquin's el resultat (si no ha explotat aquest país abans).

Itf ha dit...

Esque el fuet català és molt fuet català. Ja has comprovat una de les coses que sempre he volgut saber!! Com vaig dir en un article meu de fa mil anys, a qui li pot interessar netejar una moneda?

Eva ha dit...

jajajaja bonisssim!!!!! felicitats! XD jajaja a veure s'ha de reconèixer que el procudte funcionar funciona eh.... juas el fuet és indestructible...ara me'l menjaré amb recel no fós cas que en el estòmac em fotés algun rollo xungo destructiu...

Anònim ha dit...

Albert, t'ha passat alguna cosa? Dilluns no vas anar a jugar a futbol!!! T'has banyat amb .... nooooo Albert nooooo!!!

xbgras ha dit...

Com a bon català, desprès et vas menjar el fuet?

Un bon català mai tira res.

mrpage ha dit...

Quantes preguntes a respondre:

-No és poca feina. És vocació de servei. Pitjor seria que em drogués.

-La titola la posarem a un altre lloc de moment.

-Amic Doc, ho intentarem. Ara, sense mans no sé com podré seguir escrivint el blog.

-Netejar monedes? Doncs no seria mala idea. Foten una peste!!!

-Eva, menja sense recel. El fuet no té cullons contra els sucs gàstrics.

-M'estic recuperant d'un lleu esguinç. Dilluns em tornareu a tenir al camp i desbordant per la banda.

-Xavi, evidenment que me'l vai menjar. I el Cillit Bang de les proves me'l vaig veure. No és pas més fort que l'Stroh.

Unknown ha dit...

El que no entenc és per què Jake Gyllenhal es presta a fer aquest anunci.

Questionaire ha dit...

Apreciat Albert: sap si va bé amb les cascàrreis d'entre els dits dels peus i amb el borrissol del melic?

mrpage ha dit...

Llàstima. Si m'ho hagués dit ahir ho hagués pogut comprovar. Just ahir tocava la dutxa mensual i ara mateix no diposo ni d'una cosa ni de l'altre. Si me'n pot fer arribar. Si no és així posposo la prova fins d'aqui un mes.

Anònim ha dit...

Albert estas fatal pero que fatal. Un 10 per el bloc. La prova de la moneda i el comentari del Maldini els mes bons. Per cert a la meva mare li fa molta rabia l'anunci del Cillit Bang.

mrpage ha dit...

Benvingut tonet? M'alegro que t'agradi.

Per cert, ens coneixem? Em sona aquest sobrenom...