4.12.07

El Rei i jo

El Rei i jo som bons amics. L'amistat ja fa anys que dura i no sé exactament com va començar. La veritat és que la relació és complicada. Ell vivint a Madrid i jo a Igualada, ens costa molt veure'ns. Normalment mantenim el contacte per mail, móvil i Messenger. L'altre dia, el molt friki tenia posat "Juanca polla ranca" com a nickname. Jo li vaig recomanar que s'ho canviés. No fa per ell... També parlem per móvil; sempre truca ell, clar. El tio em té dues hores al telefon, que si la Sannum, que si el seu germà mort, que si el Marichalar...

A mi m'ha explicat moltes intimitats. Coses que farien trontollar l'estat de dret, la constitució i el club Bilderberg. Una de les confessions més colpidores van ser quan em va confessar que tenia pànic que el seu fill fos gay. "Te imaginas un rei marica!?!". No sabia que caldria fer amb la linea succesoria. Jo li deia que estigués tranquil, que Espanya era un país tolerant i tota la pesca. Ell patia, és normal. No va ser fins que va aparèixer la Sannum que es va tranquil·litzar. "Me ponia muy caliente la muy nórdica", sempre em confessa quan parlem d'ella. Està molt bona, és cert. A ell li agradava més que la Leti, "demasiado delgada y listilla".

"Ell i jo en una trobada recent"

Ara fa uns dies em va reenviar el discurs de Nadal. Li vaig ordenar que borres lo de "Chavez, ese hijo de la gran puta". No es pot tolerar. Li vaig parlar de Repsol, de petroli, de les relacions econòmiques i socials amb llatinoamèrica, però ell no. Obcecat en que està molt cabrejat amb el dirigent veneçolà. "Juan, pasa página!", sempre li dic. Ja s'ho farà. Jo ja l'he avisat.

Lo de les fotos cremades també el té preocupat. "Puta envidia, malditos perroflautas! ". Li fa mal veure com cremen fotos seves. Sobretot per la reina Sofía: "Aunque sea griega, le hace mucho daño". Jo ja li dic que no té res a veure amb que sigui grega, que li faria mal a qualsevol. Quan se li posa una cosa al cap... "Lo del Jueves no me cabreó", em va dir. "Me puse un poco morcillón".

En fi, som bons amics i no m'agrada veure'l patir. A veure si em convida a la Zarzuela per festes. El seu tió sempre caga moltes coses.

14 comentaris:

Narval ha dit...

Déu ni do quines amistats d'alt standing. Així suposem que el de la dreta de la foto deu ser vostè no? :D

Anònim ha dit...

Suposo que en versió num.2 de confidències del Rei sortirà la part de quan se'n van de putes ell, el felipito i el Marichalar, amb el cotxe oficial i a les tantes de la nit per no ser descoberts. Precisament en una d'aquestes sortides, a mig polvo, al Marichalar li va agafar la paràlisis famosa. O perquè no parlar dels múltiples fills que té repartits pel món el desgraciat, i que anem mantenint tots plegats. Tots són fets verídics, a mi me'ls va explicar un que coneixia el xofer del rei. I va en serio.

Anònim ha dit...

Cojones !

bé, diuen que per Mallorca en tenim un d'aquests principitos

Pansete ha dit...

Brillant, again.

Eva ha dit...

déu n'hi do quines amistats et gastes no?
compte que hi ha amistats que són perilloses!

Vier ha dit...

Heheheh, Juanca polla ranca :-D

sombretti ha dit...

Hahaha tela amb el polla ranca!!! i no el ve mai a veure a Igualada?

PostMo ha dit...

Calla, calla, que un dia estava parlant amb el Juancar i vaig afegir a la conversa, sense voler, a la Bárbara Rey...

cargol ha dit...

Aprofiti que n'és amic a veure si algun dia el porta a caçar ossos.

Pichumino ha dit...

m'agrada el bigoti que s'ha deixat vostè a la foto, si m'ho permet me'l copiaré

Unknown ha dit...

Què en pensa, el rei, del biopic que es prepara sobre la Reina Sofia, amb Margarida Minguillón com a protagonista?

Es rumoreja que Miquel Cors farà de Leandro de Borbón.

mrpage ha dit...

Està indignat, no suporta la Minguillón. En això coincidim.

Per cert, Miquel Cors, des de l'Antonio de Poble Nou, ha fet res més?

Unknown ha dit...

Podrir-se.

set sota zero ha dit...

Boníssim!, brillant! Quin riure!