19.12.07

Deixeu que els nens vinguin a mi

El que més em fot no és que es torni a l'antic sistema d'avaluació en l'ensenyament, no. El que més em fot és que hagin passat olímpicament de la meva proposta d'avaluació que, sincerament, crec que ajudaria molt en el mermat sistema d'ensenyament actual:
  • No aprèn ni a hòsties. En un futur, valorin la possibilitat que els brinden clíniques com la del doctor Morín. Avorti, per favor.
  • És més tonto que una massa d'estellar. No confiem gens en que progressi ni una engruna. Faci'l treballar, encara que no sigui legal.
  • Necessita millorar, i molt. El nen és tontet però unes bones clatellades l'ajudaran. Ja ho crec que l'ajudaran.
  • Ho han de reconèixer, el seu fill és bastant imbècil, però és treballador. No serà un geni, però de feina no ni faltarà.
  • No és tonto. Que ja és molt en els temps que corren.
  • Progressa adequadament, vigili que no es drogui, que no fumi i ja pot estar satisfet.
  • És llesta, treballadora i com a valor afegit, està bona. Tingui més filles.

Y nusotrus, ande estamos?

3 comentaris:

Vier ha dit...

M'agrada molt, aquesta classificació :-D Necessitem un conseller d'ensenyament com tu!

En quant a la mainada de la foto: El seu fill és un Johnny en tota regla. Procuri allunyar-lo de les seves amistats i vigili que no li foti calés.

Eva ha dit...

més mà dura amb els nens...molta més en cal!

sombretti ha dit...

Quin sustu!! Jo tenia un xandal semblant al que porten dos dels tarats de la foto i per un moment m'hi he vist, concretament amb la jaqueta al cap!!