3.10.08

Doctor IV: copa i puro

-Doctor, fa mesos que cap tio em truca per quedar.
-A veure Amy, estàs com una regadora. Qui vols que et truqui?
-No sé, estic fent un tractament amb vostè i, a més, no estic gens malament.
-És cert, estàs força bona. Vols que quedem aquesta nit?
-Sortir amb vostè pot afectar al meu tractament.
-Quin tractament? Si fa dies que ni t'escolto i et recepto aigua de litines per l'ansietat!
-No és ètic sortir amb una pacient.
-Menys ètic és que et cobri 100€ per sessió i bé que ho faig.
-Em posen els estafadors.
-A les 10 et passo a buscar. Posa't guapa.

5 comentaris:

Josep ha dit...

Senyor Albert:

em dóna vostè autorització per a fer ús d'algun d'aquests diàlegs?

mrpage ha dit...

Depèn. Fer-ne ús on? Com? Perquè?

Jo Mateixa ha dit...

Jajajajajajajaja, quin frescu el doctor aquest no??? :-P

Josep ha dit...

Senyor Albert:

evidentment no en farem cap bon ús. Un grupet d'energúmens perpetrem un petit programa de ràdio (res, una horeta a la setmana) en un petita emisora local (res, quatre gats l'escolten).

Algun d'aquests diàlegs del doctor serien llegits, amb la dramatització patillera que pertoca.

mrpage ha dit...

Sí home sí, ja ho pot utilitzar. Ja em dirà quan.