6.11.08

Dobles alopècics

Jordi Basté - Alex Kotlowitz

10 comentaris:

Questionaire ha dit...

MEEEEEC!

Avui no.

mrpage ha dit...

Potser molt molt no s'assemblen, però ah que foten risa tots dos?

Josep ha dit...

Home, clavat no ho acaben de ser. En tot cas, d'ací a uns dies ja en posaré jo un al meu blog.

A tot açò tinc un dubte: com porta vostè la deforestació capilar?

mrpage ha dit...

Perfectament.

Vironer ha dit...

ah...

Anònim ha dit...

un doble o també triple molt i molt arriscat podria ser Hamilton - Obama - Denzel Washington. O potser sóc jo que gairebé tots els negres els veig iguals... (espero que no se'm digui racista ara). Em fa tanta verognya identificar-me pel meu comentari, que potser és pèssim, que avui seré anònim, tu.

Anònim ha dit...

ni en pintura. Per cert, qui és el jordi basté?

cesc

quitus ha dit...

un doble que segurament ja fa anys i panys que està dit, però que fa poc que m'acabo d'empascar:
Sergi Pàmies - Peter Griffin (Family Guy)

Modgi ha dit...

Sergi Pàmies - Quim Monzó

Anònim ha dit...

Lamentable Albert.


Pau.