12.1.08

Estamos de lanzamiento

Quan el teu actual cotxe té una avaria prou important com per no donar-te la gana de gastar ni un duro més, pots prendre-t'ho de dues maneres. Emprenyar-te i cagar-te amb tot o il·lusionar-te i pensar que tindràs un nou tut. Bé, jo m'agafo a la segona per que em dóna la gana.

He suspesat diferents models. Vegem-ho, estimats:

-Tata Nano: El més ecònomic (1700€). Que sigui
més lleig que picar un pare i que li falti un extra ho condiciona tot. La meva tendinitis a l'ombro m'impedeix fer pujar i baixar els vidres manualment. Em fa falta un elevalunas eléctrico.


-Bentley Continental GT. El preu pica una mica més però és el que millor em vesteix. És elegant i esportiu, l'únic impediment és la seva llargada. La meva plaça de pàrquing fa 30cm menys que aquest cotxe i els més intel·ligents ja haureu deduït que no hi cabria. Una pena, sincerament.


-John Deere 8030: Potser un pel massa gran per mi i la meva senyora, però aquest cotxe em garanteix una seguretat pràcticament total. M'han dit que per canviar un pneumàtic has de demanar una hipoteca. Llàstima, m'agrada molt tot i que crec que tampoc hi cabria a la meva plaça de pàrquing.


-Mars Opportunity: Sense oferir cap concessió estètica, és un vehicle que es mou molt bé en qualsevol terreny, inclús en gravetat cero, i això per mi és molt important, ja ho sabeu. La seva producció és limitadíssima i em seria molt difícil aconseguir-ne un.


-Citroen C4:
Estamos de lanzamiento, del nuevo Citroen C4. Aquest és el que més m'agrada després de veure i comparar. Algú deia que té més extres que la furgoneta de l'Equipo A i és cert, té de tot. Aquest és el que em quedaré, si res no falla. Amén.

15 comentaris:

Anònim ha dit...

Bona tria. Per cert, l'altre dia vaig veure un article molt interessant sobre el Tata al Financial Times, es veu que es venen com xurros a la Índia.

Anònim ha dit...

Si em diu un pressupost i què necessita (3 o 5 portes, gasoil o gasolina, etc), li dic que és el que més li interessaria.

Per cert, jo el 8030 l'he dut, i no n'ha per tant. Estira mol, però la nova sèrie 900 de la Fendt li fot mil i una puntades de peu a l'entrecuix. Jo tinc un 7030.

JRoca_Font ha dit...

T'has plantejat el "cotxe" que utilitza el prota de la peli del Lynch: "Una història veritable"? de preu està bé i xupa poc.
Salut

sombretti ha dit...

Vagili amb aquest auto nou, palamortdedéu!!

mrpage ha dit...

Gené, busco 5 portes, gasolina i el preu, doncs el que val un C4 ben equipadet. Ho tinc bastant decidit, però bé, vostè és el que hi entén. Agraït.

Anònim ha dit...

Hola sr. Albert.

A mi el C4 de cinc portes, estèticament no m'agrada tant com la versió 3 portes -que em sembla un dels compactes més equilibrats del mercat-, però es un bon cotxe. Si el vol de benzina, aconsello el 2.0 de 143cv, per a moure el vehicle amb "soltura". Oficialment val 20000 euros, suposo que amb els descomptes típics de la marca es quedarà en uns 3000 euros menys. El 1.6 es queda una mica justet (110cv) i val pràcticament el mateix.

Dins d'aquesta categoria te, tenint en compte els preus en que ens movem: C4, 308 -desprès del desastre del 307, no l'aconsello-, León -tots els killos en tenen un-, un Golf pelat -caca-, Bravo -potent, varat, ben equipat i motors de molt baix consum-, Astra -molt mediocre, en tots els aspectes-, 147 -lo meu, millor comportament dinàmic de la categoria, molt equipat, bé de preu... però al final de la seva vida comercial i motors golafres-, Toyota Auris -car, però molt ben (molt) ben terminat i superfiable, més lleig que un pecat, això sí-, Focus -molt bon comportament, amb una suspensió multibraç al darrere igual que el 147, golf, A3, etc., molt bé de preu, ben acabat i fiable, gran opció-.

Fora de preu, A3, BMW Serie1, Honda Civic. Caríssims tots.

El millor en aquest cas es que vagi vostè sol -sense senyora- concessionari per concessionari demanant que els hi deixin provar. No compri un cotxe si abans no l'ha pogut conduir.

No faci cas dels tests de les revistes espanyoles tipus Autopista. El seu principal accionista és el grup VAG -VW, Audi, Seat, Skoda- i tot el que no es d'aquestes marques és merda per ells.

Aconsello amb fervor: provar el Bravo t-jet de 120 o 150cv. Veure com un benzina gasta 6 litres per autopista no té preu.

Ghandi ha dit...

Agafi el bicing. L'Al Gore li ho agrairà.

Ghandi ha dit...

... i és la única manera de lligar-se a la Mayol.

Anònim ha dit...

i al leon q li ha passat?
per cert, jo utilitzo un Massei Ferguson que va prou bé. Té una força .... i capacitat ... doncs el remolc ... i ben equipadet, amb barres anti-bolcament, arada per treure els cotxes q molesten,... Això sí! li falta radio. Un detall sense importancia, no creus?

Però si has mirat un C4, crec que fas prou bé!

mrpage ha dit...

Ghandi, gràcies, quan vulgui lligar amb la Mayol ja li demanaré consell, ara per ara crec que faré veure que no ho he llegit. :-P

Gené, és vostè un crack. Tinc el C4 bastant coll avall, pensava en el 308 però no m'agrada tant. El Focus no em fa el pes. El Bravo m'agrada i ja sé que em dirà que ja no és com abans, però el malnom dels italians em pot. Són molts calerons a gastar.
Per cert, tingui per segur que el pròxim cotxe que compri serà un BMW, i dels gansos.

Ricard, el león ha dejado de rugir. (quina ràbia de frase). A veure si em portes a fer un "rulo" amb el Massey, que sempre el tens allà parat i no ens l'engegues mai. Cabró.

Anònim ha dit...

Mentre no busquis el crio, el millor és un Clio.

Anònim ha dit...

Sr. Albert, d'aquí uns caps de setmana (tres) he de baixar a Igualada a comprar unes cosetes a CricCrac, si li interessa m'ofereixo voluntari per a ensenyar-li el 147. A veure que en pensa llavors dels fills de puta aquests dels italians ;D

Anònim ha dit...

Ah, i de pas em paga un cafè.

mrpage ha dit...

Qui sap on seré d'aquí tres caps de setmana. En tot cas, guardo la invitació i en parlem. I sí, li pago un cafè.

xumi ha dit...

Ja t'has mirat el Nissan Qashqai, que es el que m'he comprat jo, el 1.5Dci. El Gasolina es meseconomic,i surt per uns 18900 eurets.